16 Jun
16Jun

אז מי מזמין מוניות ומשתשמש בשירותים שלנו ?אנשים שרוצים להגיע ממקום למקום ואין ברשותם רכב אנשים שממהרים לעבודה לאירוע או לפגישות שקבעו .חברות שצריכות שינוע של עובדים בערד ים המלח וכל הסביבה לכל הארץ או לנסיעות פנימיות עירוניות ולא רק בינעירוניות .אנשים שנתקעו עם הרכב שלהם או שנגנב הרכב בחניון שהחנו .

אנחנו מספקים שירותי מוניות עירוניות בעיר ערד והסביבה ונסיעות בינעירוניות מנוה זוהר -עין בוקק -ים המלח -מצדה מערב-מצדה מזרח-מצדה-חניון לילה צאלים-כפר הנוקדים-ברכת צפירה -חניון לילה מישור עמיעז -נאות הכיכר-הר עמשא-שני לבנה ועוד ועוד. 

יש לנו שירות הקפצות מיוחד שאין לאף אחד הקפצות אופנים ורוכבים יחד  עד 4 זוגות גם לאופנים רגילות וגם לחשמלוקים עד זוגות בסינגל ערד -מצדה -נווה זוהר.

אנו נותנים שירותי הקפצות למטיילים שביליסטים על מונית או ג'יפ  עד 4 אנשים במקומות שמוניות לא נכנסות בשטח  בשביל ישראל בסביבת ערד -ים המלח-הר עמשא-חניון לילה ברכת צפירה-חניון לילה צאלים-חניון לילה מישור עמיעז-שער אשמדאי-מצד תמר-נחל צאלים-מעלה עקרבים-נחל רחף תחתון -ועוד ועוד 

מוניות המצפור ניתן שירותי לוגיסטיקה לקבוצות גדולות על ידי נגרר והכנסת ציוד לשטח צה שמקל על המטיילים בטיול שלא צריכים לסחוב תיקים ועצים ואוכל במהלך ההליכה שלהם ועושים את הטיול כייף וקל יותר .

בין השירותים שלנו גרירת אופנועים עד 2 זוגית בעגלה יעודית עם רמפה לאן שאתם צריכים וניתן גם לגרור טרקטורון. אם זה למוסכים אם זה להביא מקנייה את האופנוע או הטרקטורון הביתה מכל מקום בארץ.




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.